(4 juni)

Nu är det sommar på riktigt och jag orkar inte ligga i solen för det är varmt och tråkigt, haha jag är lite annorlunda.
För nya bloggläsare så kan jag berätta om mig.
Jag heter Alicia och är 15 år gammal. Jag har 4 guldhamstrar, 2 hundar, 1 katt och en häst. Jag rider på ridskola på lördagar.
Jag vill helst inte vara som alla andra. Jag försöker att vara mig själv hela tiden och inte vara någon annan för att bli populär eller något annat. Många brukar tycka att jag är väldigt snäll. Jag vill vara snäll mot folk, jag tycker om att vara snäll mot folk och mår väldigt dåligt om jag inte är det.
Jag försöker ofta att ha kul där jag är, även om det är ett tråkigt ställe som jag är på ex. skolan.

Jag kan vara social, men jag behöver också ensamma stunder rätt ofta. Då brukar jag sitta ensam på mitt rum och läsa eller gå ensam ute i skogen.

Jag är guldhamsteruppfödare och det är vad jag ägnar min fritid för. Jag är väldigt anti-alkohol.

Jag har två syskon. Jag är mellan systern och är rätt tyst hemma.


Jag är skötare på en b-ponny vid namn Spot och det har jag varit i ett par år nu. Han är rätt sur i spiltan och har en "jag bits och sparkas" varnings skylt på spiltan. Men jag tycker han är världens gulligaste :) Fast jag rider honom såklart inte längre, är ju bauta stor! ;)

Nä men är 161 cm lång och jag kommer troligen inte bli 172 cm som jag ska bli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0