(5 juni)

Så himla trött! Kunde inte somna igår och jag är van att sova mer än sex timmar per natt, iaf nu på sistone när det varit lite lov..
Det är inte så fint väder längre. Så jag kommer rida med TRF tröja. Tror dety kommer se finare ut än med piké och då får man högre stil poäng ;) Funderade ett tag på att rida med kavaj, fast då blir man lite mobbad av de andra tror jag...

Jag har lärt mig hur man ska rida Picco... Men jag vill ändå ha Skrållan för man kommer typ placerad om man får henne för det ser så prydligt ut när man rider henne.

Har tävlat Skrållan på min första mellanponny tävling. Då kom jag tvåa! :)

Och så har jag tävlat dressyr på henne.

Tror inte direkt att jag blir KM mästare i år med (blev iof det på småponny förra året och inte mellanponny).. Men skulle vara kul att gå dubbel nolla på KM :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0