(8 juni)

Gjorde klart min tröja på syslöjden idag. Och ja, den blev otroligt ful! Hahahaha, inget jag kommer använda den närmaste framtiden iaf ;)

Som alltid har vi roligt på syslöjden och lite halvflummiga, skrattade väldigt mycket åt detta.

Alicia:- Jag är kiiingen!
Erica: - Du är kingen, utan K
Rickard:- Jag är pungen, utan p

Det är inte ens speciellt kul, fast just då var det de :)
På slutet så kom lilla Ida in och då fotade jag lite, eller hon med.

Jag poserar framför spegeln (alltså det står en person bredvid som inte ko med på bild)

Min fuuuula rosa tröja som jag gjort, jag och Ida.


Woooho, hon strippar! ;) Nä lite halvoseriös sådär..


Erica med sitt förkläde som hon gjort, jag med minr osa tröja som jag gjort och Ida.

Jag har en ficka på min tröja.. ändå ser det hel muppat ut -.-


Ja vad vi nu gör.. Jag och Erica.

Så fina vi är!

Yeah

Hihi, så busig jag är :P


Och titta här:

Kom ett på längd
Tredelad tvåa på höjd (jag hoppade ju egentligen högre sen när min lärare gått, om hon sett skulle jag kommit på delad första plats, men skit samma)
Trea på 800 m

Erica var asgrym och vann kula och spjut! Och kom tvåa på längd och två på 800 m.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0