(9 juni)

Wooooooooooooho! Idag var sista riktiga skoldagen innan lovet!!!!
Vår so-redovisning gick väl, skit. Vi har ju inte ens renskrivit uppsatsen och i analysen som fanns ord som typ med x)
I SO har jag fått MVG, VG, VG och VG med kapacitet att få MVG nästa år. I No har jag fått VG i alla de ämnen som finns i NO. Jätte nöjd :)


Jag igår i ett omklädningsrum.

Hahahahahahahhahahahahahahhahahahaah!!!! Andre utan Q är det där.

Wooho, lite kärlek ? ;)

Mobbad bild på mig

Tänkte ta ett foto på Andre och mig och så håller han armen runt mig. hahah, det är INGET mellan oss. Vet att folk säger sånt när det är lite något mellan folk, men här är det inget mellan oss på riktigt.

Ida låste in sig på toaletten. Hon gömde sigf ör Jocke :p

Activeboard

Hahahahah fult foto på mig på lektionen.

Fotade mig själv när jag cyklade. Lite halvmobbat, men vill ha många nya bilder hela tiden. Hatar när bloggar lägger upp nya bilder typ en gång i veckan.

Den här stigen cyklar jag på varje dag


Högt gräs!

Här cyklar jag också varje dag

Bron.

Går man till fots går man höger här, annars vänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0