(9 juni)

Vill ni se lite bilder på min älskade lilla tjej från Ellas kull som kanske inte överlever för hennes mage har också svällt upp. Om hon överlever tror jag nästan att jag döper henne till Eternity (Evighet).


Och lite andra bilder:


Fläder



Egenodlad persilja, till los hamstroooos


Kolla, kolla, kolla! Körsbär :D Fast det ser mer ut som oliver..

Piga långtunga


Zingo är så himla fulsöt! Hon är så ful att hon blir söt på något vis xD

Hahahahahahahah, fast ibland blir man liiite för ful för att kunna bli söt..

Flygande hund





Stryk att jag sagt att Zingo bara är 33 cm hög. Hon är ju en meter lång och räknas nu som storhund ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Finns det inget man kan göra för ungarna och deras svällda magar? :(((((

2011-06-09 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0