En historia om en förälskad geting

Red bara MH när jag var vid stallet idag.
 Först red jag i skogen och hopapde lite diken och så. Då var han skiiiitpigg och från ingenstans så satte han iväg i trav elelr galopp i bland :p
Fast sedan kom den.... BAMBAMBAMBAAAA! Getingen. Ute i skogen träffade jag på getingen och den förföljde mig ett tag. Den höll sig i början på stort avstånd... Men sen kom den närmare, och närmare, Å NÄRMARE! Då travade jag iväg. Men den kom tillbaka. Då satte jag iväg i galopp och galopperade fort och rätt långt. Och ändå så följde den med oss! Då satt jag av, rädd att den skulle sticka honom och han skulle få fnatt. När jag gått en stund och inte sett getingen på ett tag satt jag upp och gick en bit coh galopperade. Men självklart så kommer den tillbaka så jag sitter av igen och går med småponnyerna in i ridhuset... Då blev jag av med den lääskiga getingen som jag tror var förälskad i mig eller Hamilton.
Inne i ridhuset så hoppade jag lte grann. Fast det var ju pytte hinder så han hoppade väl knappt. Rätt fula foton må jag säga..


Hahahahahahha, ja om han är van med 1,10 så först¨r jag om han inte riiiktigt hoppar sådär fint på 40-50 cm.


Hahaahahahah

HAHAHAHAHAHA

Lite framåt ska det va




Inte speciellt fina bilder. Men skit samma det ska va kul! Fast det var det inte... Roligare att hoppa typ Rasmus som hoppar typ 1 meter över hindret för då spelar det ingen roll vilken höjd man hoppar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0