(10 april)

Har varit på ett helt strålande humör hela dagen! Undra varför? Alla vet varför, det var ju sommarvärme idag med skinande sol och alla blev automatiskt på super bra humör och det smittar av sig. För en gångs skull skulle jag faktiskt kunna kunna krama om folk av glädje, och jag som hatar att kramas. Fast jag kramade ingen idag fast jag sa inte imot när folk kramade mig. Jag är rätt känslokall x) De försöker krama mig med flit för att de vet att jag ogillar kroppskontakt och flinar fult då... Visst är det elaka i min klass?
Nä jag är faktiskt rätt bra vän med alla i min klass. Eller jag kan prata med alla, fast det är några i klassen som drar sig lite undan från klassen, det är synd eftersom de flesta i vår klass är kompis med alla och jag tycker jag har en härlig klass som man vågar vara sig själv i ;)

Usch, usch det stinker ju avlopp i mitt hem. Som det alltid gör i skolan, det är skabbigt.
Så mysigt när sommaren är påväg. Blommor har slagit ut och vid skolan finns det en dunge som har vita blommor på sig som doftar helt underbart när man går förbi. Man ser också gröna ängar och andra fina blommor som tittar fram. Så mysigt att kunna gå klädd i vår-sommar kläder.

Blir denna tröja imorn med shorts. Fast på yr.no står det att det bara ska bli 14 grader imorn! men pp SMHI står det 24... Varför kan de aldrig vara överens?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0