(1 november)

Har ätit scones idag och te. Det är verkligen mys mat, sån här höstmat som man myser med inomhus :) Scones med smöt och apelsin marmelad! Socker och honung i tet. Gud vad jag är sockerberoende... Hörde igår på radion att socker är lika stort beroende som kokain, det är lika svårt att bli av med ett socker beroende som ett kokain beroende :O



Jag har ett jätte stor beroende av socker. Måste göra något åt det någon gång..

En skön låt som jag lyssnar på ibland är den här Hangover - Taio Cruz



Lyssnade på radion idag när de pratade om att många svenska låtar är lite äckliga. Typ "Vill du ligga med mig då" av Erik Amarillo. "Jag kommer" av Veronica Maggio och "När jag går ner" av Norlie & KKV.
Det är ju lite intressant... Porriga svenskar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0