(1 november)

julia om (26 oktober):

Han är väll från C-kullen för han är sjukt lik Citrus!!!
Svar: Jajamensan, Crispy är broder till din Citrus :)

Idag skulle jag shoppat med Erica i farsta. Men hon försov sig så vi hinner inte innan jag måste laga middag.
Så vet inte riktigt vad jag ska göra idag. har myst med Eternity och nu sitter jag här med Stina. Verkar inte som om hennes ögonsjukdom har växt, så troligen så kommer hon leva länge och inte störas av sin ögonsjukdom. Dock så tycker alla i min familj att mina dvärghamstrar är otroligt fula med sina utåtstående ögon... Får skaffa ögonlappar åt dem ;)

Lite fulsöta är dem iaf :)

Zingo bantas just nu eftersom hon är fet. Men jag ville träna lite med henne idag, och för att hon inte ska bli fet så använde jag hennes favoritgodis. Morötter! Gick tillochmed bättre med det :)
Ivrig hund:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0