(10 november)

Kunde inte gått sämre på no-provet typ. Jag hamnade med ndré och det går inte att diskutera med honom.. Han kan inte sammarbeta. Vi bara bråkade så vi hann knappt med allt så vi skyndade igenom allt. Kommer få G, jag är helt säker på det. Vissa frågor svarade vi knappt på för att vi inte hade tid att göra utförliga svar. Blir så jäkla sur... Jag hade ibland lust att skrika och kasta papprerna runt mig och gå ut genom dörren och skita i det...

Efter skolan gick Erica och jag till hemkunskapen och hämtade med oss lite saker. Hem, och så lagade vi sushiris tills imorn. Vi ska ju testa på att göra suhi imorn, bäst var att göra riset dagen innan. Lite pluss i kanten där ;) Hoppas riset blir bra.

Vi ska göra dem med sjögräs runt om.
Sen en japansk soppa.

Nu ska jag byta bottenströ till dvärghamstrarna, hoppas det hjälper. och så ska jag testa ögondropparna på dem också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0