(10 november)

Pluggade igår no inför provet idag. Testade sen att plugga matte men min hjärna strejkade så... NO är så himla kul och intressant, vi har kemi nu om atomer. Rätt enkelt med detta oxå, alkalimetaller, valenselektroner, halogener, jon förening, isotyper m.m.
Vi ska ha parprov på NO:n. Jag är inte ett stort fan av det, jag vill typ visa mina egna kunskaper. och ibland hamnar man med någon som inte vet ett dyft och snålåker på ens eget kunnande.
Nu har jag tryckt i mig en rejäl frukost för att klara av provet. Åh vill verkligen ha MVG på detta eftersom det här är vad jag vill jobba med.

Imorn ska jag rida MH och så ska jag rida 16:10 isället för Caroline. Kan ju inte rida på lördag eftersom jag ska till färingsö. Får skynda mig till stallet då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0