(11 november)år.

Inatt drömde jag att vi hade en hemma-match på ridskolan. Jag skulle ha Kabaré! Jag blev fett nervös och bah, men han är ju ingen ponny. Han är ju stallet näst största häst :0
Borta ryttaren red fram först och han var skittaggad, jätte pigg och hoppade skitsnyggt. Men det stod en barnvagn ivägen som han nästan hoppade över. Och så gick brandarlarmet och alla gick ut och i lerhagen så stod mamma och några barn och skottade bort all lera så det blev ett slätt och fint berg. Och några byggarbetare. Sen gick vi tillbaka och sen vaknade jag. Cp dröm..


Igår mejlade min mamma Lotta om det dåliga parprovet igår, att jag inte alls kunde sammarbeta med honom. Hon sa att jag kunde få göra muntligtprov, men jag vet inte... Är inte alls duktig på det. Så komemr nog säga nej... VG-MVG delen vet jag inte ens om jag klarar av. Den var rätt svår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0