(12 november)

Ååiiih, världens träningsvärk från igår! Jag kände på mig att jag skulle få en hemsk träningsvärk idag efter jag ridit Dingo. Var typ öm efter att jag ridit honom.
Axlarna är det mest träninsgvärk i, armarna har en hel del med. Och ruuumpan!
Men det var det värt. Synd att ingen fotade igår, det gick ju rätt bra :) Åh är sugen på att rida Dingo nu! Hoppas jag får honom fler gånger denna termin.

Tänk att det där var 2 år sedan, första gången jag red honom. En hoppkurs för Claudia. Haha juste, jag ramlade ju typ av då... Vi red utan stigbyglar och Dingo och Chiko galopperade lite fort/småskenade har jag för mig där nere och så tappade jag balansen och flög av. Gjorde inte illa mig men skämdes så himla mycket, inget speciellt hade ju egentligen hänt.

Snart är det bortamatch mot färingsö. Pappa ska skjutsa och förhoppningsvis så åker sofia, sanne och fanny i min bil :) Hoppas det blir en rolig bilresa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0