(12 november)

Svar på tal
paulina   om (11 november):

jag tänker köpa den största IKEA-SMALA-lådan till min hamster, men vad ska man ha som lock? eller behövs det ens något lock? min hamster hoppade en gång från sitt hus upp till några höga pärmar, och jag är rädd att han ska typ hoppa där ifrån då och komma ut och skada sig.. Vad har du? :)<3 kommer det något lock med lådan?
Kram!

Svar: Vad kul :) Det finns ett lock till den samla lådan, med lock så kostar allt 199 kr. Ett bra pris tycker jag. Mina fullvuxna hamstrar klarar av att ta sig ut ur buren om det inte är något lock, men mina hamstrar är rätt stora. Jag tycker du ska köpa ett lock :) Om du köper ett lock så måste du klippa ut en fyrkant på locket och klistra dit hönsnät/annat nät så hamstern får luft.

Du ser som jag gjort på två lock. Rätt enkelt att göra :)



Kommentarer
Postat av: paulina

okej tack! :)

2011-11-12 @ 12:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0