(14 november)

Vaknade inatt av att det kände lite blött runt ansiktet och det rann från näsan. Men var rätt trött så orkade inte titta mig i spegeln, jag slikade mig lite om munnen för att se om det smakade blod med det gjorde det inte. Så jag somnade om. På morgonen var min kudde blodug och mitt ansikte rött, hade tydligen blött en held el näsblod inatt...

Brukar aldrig blöda näsblod.

Har nu imorse pluggat 1 timme för vg-mvg delen matte delen på matte provet och igår 2 timmar. Och jag fattar inte ens hälften... Jobbigt och svårt kapitel. Eller jätte svårt är det väl inte, det är bara att man måste komma ihåg alla de olika sätten man räknar ut arean från klot, cylindrar, brödrostar, och volymen av en kon och volym ur en läskburk och sån skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0