(17 november)

Igår så spelade Erica, jag Herman och Rickard in vår svenska film. Sen åt vi på pizzerian så det blev inte så mycket bloggande direkt ;)

Jag åt en margarita pizza för första gången

 Idag hade jag utvecklingssamtal. Och som jag skrev förut så gjorde ju jag muntligt prov på vissa delar på kemi-provet med min lärare sen för André och jag kunde inte sammarbeta. Och innan utvecklingssamtalet kom Lotta fram till mig och sa att jag fått MVG! Jag blev så glad, jag blev så himla glad! Det är det vitkigaste betyget för mig att få MVG på för det är vad jag tycker är kul och vill satsa på, kemi alltså.

Utvecklingssamtalet gick bra. Ligger rätt bra till på idrotten, ett starkt VG som är lite inne på MVG. Så kämpar jag så kan jag få MVG där med :)
Nog om betyg.

Idag hade jag musik uppspel, gick väl okej. Men var väldigt ljus på rösten så nu tycker väl att jag har mer pipig röst... Suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0