(18 november)

Alexandra om (18 november):

Vad tråkigt med dina dvärghamstrar men var dem inte bara allergiska mot bottenmaterialet??
Kul att det gick bra med eran fiml :)
Svar: Nej veterinären som jag var hos visste inte om att det fanns en farlig ögonsjukdom vid namn fatty eye. Så hon gissade på att det var en allergisk reaktion. Men deras ögon är väldigt nära på att ploppa ut, och de lider ju av det. Då är det bäst av av avliva :(
Innan jag bestämt mig för att avliva dem så ställde jag mig i kölistan på två dv från Ronja en tjej som jag hållt lite kontakt med. Men det är inte förens om ett par månader :)
Picture
Lånar en bild på mamman. Färgen heter mandarin agouti och är så snygg tycker jag! Jag vill ha en mandarin agouti pearl, så blir kul om det kommer :)

Gör ett hästinlägg nu


Kommentarer
Postat av: paulina

jag skulle också vilja ha en av hennes ungar, men jag får inte för mina föräldrar.. :(

bebisarna skulle vart såå söta!

2011-11-18 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0