(18 november)

Mådde sjukt illa när jag kom hem från globen så stannade hemma idag. Lika bra det, inga viktiga lektioner i skolan ändå och jag måste städa hamsterburarna..
Igår var det ju globen horse show. Jag såg först på dressyr küren som är rätt intressant att titta på. Patrik Kittel vann, men jag tyckte att Tinne Vilhelmson-Silfvén skulle vunnit med sin otroliga häst! Den gjorde lite småfel men den var ju bara 9 år, den kommer ju bli otrolig sen när den blir äldre och får lära sig lite vett och etikett x).

Kolla steget!! Tinne rider så fint också. (lånade bilden)
Sen var det dags för showen och på vissa ställen blir den lite långtråkig. Det som var roligast var ju såklart stjärnornas hoppning och Musse som hoppade barbacka :D Såg på hela showen.

Köpte typ inget på annexet i år, bara presenter. Köpte tre finger vantar som amma ska ge till mig i julklapp :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0