(19 november)

Har denna kväll tränat lite trix och agility med Eternity. Hon är skitduktig faktikst, smart och fattar vad hon ska göra. Ni tycker säkert att det är superkonstigt att köra agility med en hamster, men det tycker inte jag. Om man kan köra med kanin och hund, varför inte med hamster? Hon rev några gånger men sprang inte förbi alls många. Hon kan snurra runt skitbra och klättra upp på min axel, sitta vackert, komma när jag ropar i full rulle, hänga sig kvar i nöten i luften emd bara tänderna m.m.

Tom hoppar.

Det går att tävla i råttagility, så i framtiden komemr det nog gå att tävla i hamster agility. Tycker det går mycket bättre med att träna med honor än hanar.
Ella kan oxå, men hon är inte lika pigg.

Nu ska jag sova och tagga inför ponny cups träningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0