(2 november)

För er som inte visste så vann ju Sanne en klubb hopptävling på fina Rasmus i söndags. Det visar ju att han kan! Han är bästa hopp hästen :)
Nej men ärligt, jag vill så gäääärna tävla honom på en ponny cups tävling! Jag tänker fråga Therese om jag inte kan få det. jag tror att om det står hästar i hörnen och man får hoppa fram på banan och hoppa 60 cm på banan, då jävlar så kan han! Han är så mycket bättre än innan sommaren :)

haha kommer ihåg när jag fick rida honom på ett riktigt pass för första gången. Det var en jullovskurs på två dagar, vi lottade hästar och jag blev så besviken när jag fick Erasmus! Jag visste ju att han bara vägrade hela tiden. Men jag fastnade så för honom, så underbar att hoppa.

Haha första hoppningen, värsta helikoptersprånget! Svårt att hänga med.

Duktig kille!




Glad?

Björnen




Grodan, haha. han ser så stor ut där, och jag ser liten ut :P

Haha, min slängasigframåtöverhindrerna preiod :P




Snart var det 1 år sedan jag red honom första gången (okej skrittade en gång på honom i augusti förra året)
Han och jag har utvecklats så sjukt mycket. Han är jätte duktig nu.
Han är den hästen jag gillar att rida mest just nu. Det som är så jäkla dåligt är att jag självklart är för stor för att sitta och rida runt på ett 134 cm:ers russ. Jag växer alltid ifrån de hästar jag älskar att rida mest i hela världen.

Jag är 161 men det var ett tag som jag trodde att jag var 164 cm och det har mamma sagt till Anna-Karin, så hon tror ju att jag är supermega lång. Men vill så gärna rida en ponny cups hemma match på honom :)

haha vet inte ritkigt varför jag skrev värsta bibeln om Rasmus, men har hoppat honom rätt många gånger och jag gillar verkligen det. Älskar att rida honom, men är jätte rädd för honom i spiltan. haha :P




Kan blogga om en annan häst som jag gillar lite extra. Spot har jag bloggat så många gånger om, så ni är väl antagligen lite trötta på det :P Picco vill jag gärna skriva om.


Kommentarer
Postat av: Tova

Haha gud va söt poni! :D

2011-11-03 @ 09:36:14
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0