(21 november)

Min blåtira gör jätte ont nu :( Det gör ont om jag bara ska blunda med ett öga, gör skitont om jag snuddar vid det och om jag tuggar stort.
Jag tänkte lite mer på min avramling när jag skulle sova, och vilken mes jag var som ramlade av :P Sån stor tvänit var det inte direkt, det var jag som var före. Jag klarade av att sitta kvar när Lady kom i full rulle och gjorde riktiga tvärnitar, Chikos sken och bock grej, Nonnis alla stegringar och skeningar, Hamiltons bockningar men när Rasmus stannar som jag är van med, nä då jävlar då flyger jag av!
Men han brukar alltid stanna ett par steg innan om han stannar, så jag tyckte det kändes som om han skulle hoppa av stort. Och de tänkte han nog, men sen blev han mesig och ångrade sig.

Nu ska jag till stallet för jag praoar där hela denna vecka med Ida :P


Kommentarer
Postat av: Filippa♥

Heej, hoppas det blir bättre med ögat. Hihi härlig bild! :)

2011-11-21 @ 07:54:41
URL: http://ponnycheyer.bloggplatsen.se
Postat av: Tova ♥

Hoppas ögat blir bättre snart! :)

2011-11-22 @ 10:07:33
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0