(22 november)

Orkade inte blogga igår sen, eller jo gjorde något tidsinställt inlägg.
Dvärghamstrarna avlivades igår och jag var så ledsen att jag inte klarade av att blogga. Kunde bara sitta i hamster-rummet med Eternity i min famn och gråta. Tur att jag har andra hamstrar, annars vet jag inte hur jag hade klarat av det :(

R.I.P Tjorven och Stina, någon dag ska jag klara av att ha deras begravning också


Som jag skrivit förut så hade ju jag tänkt köpa två till dvärghamstrar när de fortfarande levde, för jag har verkligen fäst mig vid dvärghamstrar. Vet inte hur jag ska klara mig utan dvärgar så länge. I februari kommer två stycken från olika kullar hem till mig, en mandarin färgar och en sapphire. Men jag vill ju ha Tjorven och Stina :(


Kommentarer
Postat av: Julia

Naww! R.I.P Tjorven och Stina

2011-11-23 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0