(23 november)

Jag och ammma såg ju på Breaking Dawn idag. Den var faktiskt bra! Men ibland blev den lite töntig. Som när hon blev vampyr så hade hon helt plötsligt jätte mycket mascara och en massa guldig ögonskugga. Men den var bra och spännande :)

Jag gillade denna film bäst eller trean.

Sen tittade jag på greys Anatomy


De senaste veckorna har jag varit otroligt trött när jag kommer hem. När jag är i skolan och så, då är jag pigg. Men så fort jag sluter ögonen och vilar så känner jag hur trött jag egentligen är. Jag har även minnesproblem nu... Mamma försöker få mig att åka och ta ett blodprov, men jag vägrar.
Jag har stressprobem. Jag tänker väldigt mycket, vad jag måste göra och när det ska göras, jag planerar och tänker och stressar. Hamstrarna är en del av mitt stress också, att jag ska hinna ta ut alla.
Jag ska ta det mer lugnt och börja meditera för att må bättre. Kanske låter töntigt, men jag mår verkligen inte bra just nu när jag kommer hem. Ibland känns det som om jag ska ramla ihop och somna när jag går till toan bara. Jag sover mycket varje natt, går och lägegr mig tio. Vet inte vad som är fel på mig nu...
Jag är för spruträdd för att våga ta ett blodprov. jag har även rullande ådror som min mormor. det gör att det kan ta en halvtimme för läkare att lyckas pricka en ådra, de sticker och sticker överallt tills de lyckas träffa. En gång stack de mig i båda armarna, i mina händfer och mina fötter innan de lyckades träffa rätt och ta blodprov. Jag komemr inte klara av det, jag kommer definitivt svimma då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0