(23 november)

Idag avr det lite tråkigare i stallet. Allt flöt på lite långsammare och fick lite tråkiga uppgifter :/
På slutet av dagen så skulle vi borsta av alla småponnyer när de kommit in från hagen. Och jag kan säga att alla var SUPERLERIGA. Vi sköljde av benen på några stycken, lilla Spoten blev lite rädd för vattnet. Stackaren :*

Kan säga att den där hästen Tuva den lyckas ju rulla sig på alla möjliga ställen på kroppen vareeeeeenda dag! Jobbig häst...
Sen tvättade jag Spots vägg även fast han var inne och hade hö. Han är faktiskt riktigt snäll då, han brukar gilla när jag gör hans vägg när han är inne. Denna gång gjorde jag även den långa och stoooora vita väggen till honom ren. Eller halvren då..

Väggen till vänster

Idag så ska jag titta på bio med mamma, blir breaking dawn då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhh guuud!! den äääger!!!<33333

2011-11-23 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0