(24 november)

Om 1,5 vecka så ska jag tävla min första ponny cups match på Erasmus! Det är han allra första. Detta är typ en av mina drömmar att efter många träningar på honom äntligen få köra en match på honom.
Jag tror på honom, han kanske stannar en gång men det är inte hela världen. Men jag vet nu hur jag ska rida honom, innan hindrerna på med spöet och starka inramande ben. Fokuserad och inte dra honom i munnen! Om han vägrar en gång så kommer jag inte bli så skitförvånad, och jag kommer inte tappa hoppet om honom. Han kan då få köra en till match tycker jag, som lady. När hon gick med så vägrade hon emd Emelie, sen andra matchen så gick hon nolla. Men däremot om Rasmus vägrar ut sig så aknske man inte ska testa honom igen.
Nu bilder från i söndags (varning för arg brud)

Duktiga russet har ju framåtbjudning!


Kommer ihåg när Caroline tog detta foto, då log jag :)

Finns det någon häst som hoppar gulligare än Rasmus? Så himla glad :)

Koncentrerad

Där var jag skitförbannad och red tuffare :P

Världens sötaste björn


Vadå svänger i luften? xD

Duktig rasmus

Här hoppar han så gulligt :*

Rasmus vägrade men inte jag, jag rev bara :P


Typ världens sötade rasmus

Koncentrerad

Här stannade han egentligen, men fick över honom ändå.

Bestämd

Synd att jag ser ut som ett mongo, för han hoppar så sött och fint där :)



Funderar på vad jag ska säga om rasmus till det andra laget. Ca såhär: "Rasmus är ett c-pony russ. Man måste vara bestämd och rama in honom ordentligt när man rider honom annars kan han stanna. Han hoppar för det mesta stort och river aldrig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0