(24 november)

Idag var jag ensam praoelev för ida fick maginfluensa. Djurgymnasiet var där och de var slarviag med stalltjänsten..
Jag ska i alla fall få börja sätta igång Hell. Så jag satt upp på honom idag och Annika ledde mig i början, för Hell kan bli helt jävla crazy ibland. Det har jag vart med om... Han var så snäll så idag! Men lite roligt för han går ju verkligen bakom hand av sig själv. Går man med långa tyglar så slickar han typ halsen ändå :P Fick göra uppresande tygeltag flera gånger.

Enda bilden jag har på honom och mig.
Är helt stel i ryggen av att borstat och kratsat hovarna på typ alla ponnyer -.- Får göra det när hästarna kommer in leriga från hagen.

Sen red jag ut på MH i mörkret, det var mysigt och han var orädd och duktig :)



Idag så skulle Therese och Jessica longera Erasmus för att se om han var halt för han har ju varit lite dum på sistone. Har varit rädd för det hela dagen... Sen när de kom in så frågade jag ju direkt hur han varit. De sa att han var superfrisk, han har alltså bara varit olydig på sistone. Russfasoner där va!? ;) Gäller att rida TUFFT på honom nu!

Brukar gå bäst när man är sådär skitförbannad ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0