(25 november)

Jag måste vara bra konstig. Jag gillar typ inte att rida "snälla" hästar i hoppning :P jag gillar kluriga hästar som ingen annan gillar som kan stanna, vägra, vara sega m.m. i hoppning. Dem här Dingo, Picco, Chiko m.m. tilltalar mig inte så mycket.
Jag vet att jag inte direkt komer någon vart på en ponny som vägrar hoppa högre än 70 cm, men det är bra träning och jag tycker det är skojsigt!

I dressyr gillar jag inte så mycket hästar som är för pigga, för då kan jag inte rida med rumpan. Dock så gillar jag Dingo i dressyr väldigt mycket även fast han är lite pigg. Tycker han är lugnt finaste dressyr ponnyn på ridskolan. Snow är fin, men det är inte många som kan rida henne fint och jag tycker hennes form inte är så fin. När Dingo har knoppar och går i en hög form med framåtbjudning, då bah "IIIH VILKEN FIIIIIN PONNY!!"

Vendela och Dingo för ett tag sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0