(26 november)

Tittade igår på en film som jag sett för ett tag sedan, The island.
Jag gillade den lite eftersom jag gillar framtidsfilmer. Den handlar om att rika människor kan köpa en klon till sig själva som lever på ett ställe och tror att världen drabbats av en smitta och de är överlevare. Det går ett lotteri varje kväll där någon vinner, då ska den få öka till The Island. Det är en paradis ö som man har tur kan få åka till. Istället så kommer dem dö, om deras riktiga ägare ex. har råkat ut för en bilolycka, cancer m.m. så kommer de ta organ från klonen till ägaren. Rätt hemskt...


Snart till stallet för att rida Dingo som jag fick reda på nu. Gissa vem som är glaaad? :D Dingo är så fiiin, hoppas någon fotar. Ännu mer tur är det ju om jag får vara längst fram med honom också, vet inte riktigt varför jag vill vara längst fram. Jag vill alltid gå längst fram vart man än går, jag vill gå i min egen takt. Hatar att ha någon tätt framför mig... Jag gillar ansvaret att gå fram :)
Hästar som jag tycker passar ihop då:
Lady - Skrållan (eftersom de är bästa vänner)
Caffe - Minty
Oliv - Finals
Daisy - Globus? (vet inte annars vem globus kan gå med)
Tuva - Ruudi? (xD haha men kom inte på någon mer häst)
Dingo - Picco (typ en självklarhet!)
Hästar som jag tror kan bli ledar hästar är egentligen Dingo och Picco, tänkte säga Minty och Caffe, men Caffe är rädd för publiken. Dingo och Picco är ju "tävlingshästar", nej men de har ju åkt iväg och tävlat förut och är vana vid publik. Som ni nu märkte så tänker jag hel del... Försöker få till det xD

Nu håller vi tummarna då ;) Men det verkar inte vara så många som vill vara först... Sofia ville typ inte, inte heller Emelie :(


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill visst vara först, allafall nu ^^

2011-11-26 @ 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0