(27 november)

Tänkte  skriva wiie idag är det globen horse show, men undra om det ens är något wie när man typ inte ens har några pengar...
Jag hatar att gå i anexet när det är helt fullt med människor, det blir varmt och man vill knuffa undan alla andra som är ivägen.

Skulle hellre vart i stallet och hoppat någon häst. Fast showen är lite rolig att titta på i alla fall, och ta en massa gratis pennor i anexet......
På lördag så är det en borta match mot nynäshamn. Tror inte jag kommer få tävla den eftersom jag ska tävla på söndagen med och jag klarar typ inte av att rida 2 ggr på en dag, och så kanske jag ska rida Hell också., vet inte om jag orkar att tävla på lördagen med. Man kmr ju inte hinna tvätta tävlingskläderna ju :O Vet inte ens om jag kommer orka vara hejaklack på den matchen, tar sån tid att åka till nynäshamn.


Blir inte mycket uppdatering från mig idag, ska vara på globen halv 13- 22


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej, ni har jag laddat upp bilderna från när du hade voltige på min blogg!

Det blev inte så jätte många bilder på dig, men om du vill får du spara dom! ;D

2011-11-27 @ 12:42:59
URL: http://shoopoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket typsnitt använder du på texten i inläggen?:)

2011-11-27 @ 13:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0