(27 november)

Tror jag är trött, för nyss la jag ner min han hamster i Ellas bur. Fast märkte ju direkt att det var fel bur såklart... Så virrig jag är, sånt här får man ju absolut inte göra.
Tittade nyss på en hyrd film med familjen, Kronjuvelerna. Var några ända skådisar med i den som Bill Skarsgård, Björn Gustavsson, Timbuktu m.m. Filmen var helt okej, inte super spännande men helt okej. Kanske mer vuxenfilm.

Huvudpersonen heter Alicia i verkligheten xD

För er som kanske undrat någon gång, jag är ju inte direkt ute och träffar kompisar på helgen. Det är inte för att jag inte har några vänner, utan för att jag inte tycker att sånt är kul. Det intresserar inte mig att gå ut på helgen, kröka och sån skit. Är lite annorlunda på den delen, jag trivs bäst hemma med mina hamstrar och titta på en film. Jag gillar inte att träffa killar i min ålder då jag tycker att de är väldigt dryga och osäkra av sig, jo i skolan kan de vara lite roliga att vara med. Men inget jag känner att jag vill lägga min fritid på.. Många förstår inte mig när jag hellre spenderar tid med mina hamstrar än att gå ut och vara med folk. Men jag är mig själv, jag gör vad jag vill och känner. 
Har ett mål med att inte dricka förens jag är 18, tänk när jag är en 40-årig mamma och berättar för mina barn att jag klarade av att hålla mig tills jag var 18. Då kanske jag kan påverka mina barn att vilja det med. Haha långsökt, men jag har för det mesta varit den skötsamma flickan som vill göra rätt. När jag var liten var jag rätt galen och var tillsammans med alla killar i min klass m.m. I sjuan var jag väldigt osäker och typ gick på dejter med killar från andra skolor och ville ut och träffa folk :S Jag är verkligen en helt annan person nu. Jag känner mig säkrare i mig själv och starkare och gör vad jag känner för.

Saker som jag inte gillar:

* Gå på bio
* Träffa nya människor i min ålder (då brukar jag vara blyg)
* Bowla
* Kröka/röka m.m. har aldrig gjort något av det

Saker som jag gillar:

*Vara ensam hemma med mina hamstrar
Titta på en film med familjen
*Hyra en film med Erica och ha tjejkväll
*Shoppa :D
*Gå ensam ute i skogen när det är mörkt

Låter som värsta emot typ... Men är faktiskt lite annorlunda. Jag gillar att vara ensam och jag hatar kramar, är inte så förtjust i närhet... Men jag är ändå en rätt glad person av mig och gillar att försöka vara trevlig mot andra. Jag är som min mamma, typ att jag vill vara omtyckt.

Nu vet ni mer om mig.



Kommentarer
Postat av: en läsare:)

Skönt att se att det finns andra som är likadana, alltså hellre är hemma på helgen än går ut med kompisar...! :) + det där med alkoholen.

Bra att vara ärlig & vara sig själv!

2011-11-26 @ 23:30:09
Postat av: Anonym

:), åh nu är det inte långt kvar till jul! :)

ps. lust att kolla på min nya video som ligger uppe på bloggen? Som tack får man en bildlänk!

2011-11-27 @ 15:47:58
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0