(28 november)

Nu tycker jag att det kan ta och bli jul på riktigt så man slipper den där jäkla skolan ;P
På torsdag är det första december, min lillasyster vill att jag ska titta på julkalendern med henne varje morgon. Det är ju lite av en tradition.

Imorn ska jag laga mat, sen åka med mamma till stallet och rida Hell och sedan till Tyresö gymnasium på öppet hus 18-20.

Blir nog mitt första val om jag tycker att det känns okej imorn. Är ganska säker på att jag ska gå natur/natur som linje. Jo den linjen är väldigt pluggig, men jag är inte så skit skoltrött som alla andra. Jag tror jag står ut :) Förra året kom alla som sökte dit in, så inga höga intagningspoäng direkt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0