(29 november)

Jag gillar mycket mer att vara i skolan än att praoa! Jag känner mig mer avslappnad i skolan och trygg med alla. Är man positiv och glad så är de flesta det tilbaks och då trivs man :) Om man inte får en massa jobb arbeten..

Idag blir det alltså laga hamburgare, rida Hell och gå på öppet hus på Tyresö gymnasium.
Nu har Erica lånat hem Cascada en hamster från vår c-kull som vi ska para med Tom, så nu hoppas vi på creme bebisar :D


Kan komma rex i den kullen :D Blir vår sista kull på ett tag. Fast nu när jag ska köpa två dvärghamstrar så funderar jag på att låna in en hane och para med en av honorna sen, men det blir ju över ett halvår.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas det blir nåt!! Brorsan Citrus håller tummarna och säger: Heja syrran!

2011-11-29 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0