(29 november)

Idag var hell dum i spiltan som vanligt. Gud vad jag ogillar den hästen i stallet.. Den hästen är ärligt talat farlig, han är inte ens snäll mot sina skötare. Värsta ko sparkarna...
Han var tjaffsig idag när jag skulle rida, jovisst han knycker enkelt ner på nacken. Men om man vill ha ännu mer av honom så får man kämpa, han är svår att ställa igenom helt och hållet. Men på slutet fick jag igenom honom lite grann, hoppas han är enklare imorn då.

Sen åkte jag på Tyresö gymnasiums öppet hus. Var bara inne på naturvetenskaps delen och tittade på deras föreläsning. Tror jag vill gå där, verkade vara en bra skola och helt okej lärare. Och exakt de ämnena jag vill ha :D


Kommentarer
Postat av: william

cool header:D såna fina bilder:D



Vad tycker du om mina "The Goddess Of The Autumn" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-11-29 @ 20:57:30
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0