(4 oktober)

Det var 8 grader när jag åkte till stallet idag, jag tänkte att det inte var så kallt. Men usch! Gick omkring och frös i stallet...
Fick i alla fall reda på att jags ak tävla nästa lördag mot färingsö. Dock så är det samling under tiden som min ridlektion är, så måste byta lektion med någon. Vendela säger att färingsö har skitlitet ridhus, värsta kastasigöverhindrerna" ryttareoch hästar som automatiskt gör värsta omhoppningssvängarna. Hoppas hon överdrev mest, eller bara hästarna hoppar så är det okej.


Jag smörjde Spts grejer som var smutsiga. Sen hjälpte jag Chiko idag. Skulel egentligen göra det i helgen och Fanny idag, men eftersom hon skulle rida båda extra lektionerna så fick jag ta idag och Fanny i helgen.
Han var jätte snäll att skritta runt på idag i alla fall. Jag var inte rädd från förra gången, det var bra :) Kanske för att jag blivit van med galna hästar kanske, hehe ;)

Hade ju tänkt åka och titta på bio idag, men jag gillar inte att titta på bio. Jag tycker det är skitonödigt, varför inte bara hyra en film? Har typ inga pengar heller, så jag skippar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0