(4 oktober)

Tänkte åka till stallet snart. Hade planerat det i flera dagar. Men så sa även mamma att jag kanske skulle få rida Chiko också. Det är väl kuligt om jag får dig, undra om han travas nu?

Haha älskar min händer på den bilden ;) Tror det blev något krångel.
Ikväll ska jag även titta på bio med Erica och Anthony, haha han påstår att han har med sig en kille som alla tjejer faller för ;P

Jag har börjat att banta min hamster, massa motion och lite mat. Men det har inte lyckades, hon har gått upp 5 gram...
Men det är min soffpotatis så det är lugnt. Hon älskar att ligga och nästan sova under min haka framför tv:n och bli kliad på ryggen. Brukar vara jag som tröttnar före henne...

Sådär
Bonusbild

Puss på nosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0