(5 oktober)

Var och handlade mackor och pålägg tills imorn med Erica sen städade jag för vi fick gäster.
Yeeah, första ponny cups matchen imorn!

Jag och Pandora, på Gladö?
Min första ponny cupsmatch var en borta match. Jag fick hästen sanne fick året innan, den hette Tekla och var rätt kraftig. Tyckte supermycket om henne!
Haha det roliga var att jag fick guldmedaljen (fick tiden som var närmast ideal tiden) och jag skulle hålla ett sånt där tal och säga att ridskolan har fina hästar och att vi tackar för att vi fick komma dit och lycka till i framtiden. Men visste inte det. Jag bah" ÄÄÄÄH, jag gillade Tekla. Hon var en jätte rolig häst." tittade ner och satte mig. Hahahahahha, hade typ munnen full av kladdkaka också xD 


Men imorn ska jag ha en fin ponny. Gamlingen Picco som inte alls känns så gammal som han är, han är väl 18 år. En av de piggaste på ridskolan, och en av de äldsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0