(5 oktober)

Igår så hyrde Erica och jag en film och lagade mat hemma hos henne, hon hade FF. Haha.
Vi åt schnitsel och pommes frites.

Vi pratade en massa.
Sen tittade på vår hyrde film " Bad teacher", den var väl okej och kul :)


Erica har en kompis i USA som heter Conner, han är lika gammal som oss. Vi skypade med honom och hans kompisar och tränade på vår engelska. Haha vi gjorde det i flera timmar... Hade inte tänkt sova hos Erica, men orkade inte gå hem. Så jag sov hos Erica.
Vi skypade med Conner länge. Klockan fyra på morgonen så la jag mig under täcker och somnade.
Satte klockan på nio för Crispy, hamstern som jag var hamstervakt åt skulle bli hämtad. Haha Erica och jag var typ döda när vi vaknade då, vi orkade inte äta frukost. Vi låg i sängen en timme innan jag gick upp och cyklade hem, tryckte i  mig kaffe och koffein.

Och en banan.
Sen hämtade dem hamstern. Och sofia smsade att stallet stängde ett idag! Mamma sa tre till mig. Så fick skynda mig ner och fixa allt åt MH och alla ridlärare var så elaka och skoj stressade mig :( Haha.
Mamma och Vendela sa att han skulle ha skit mycket träninsgvärk idag från igår. Jag red i en halvtimme och han var skitpigg! Vi galopperade skitfort fram över ängen och det var så härligt. Okej han kan inte mäta sig med ett ponny sken i full rulle över en äng! Men det var mysigt :)


Snart ska jag gå och köpa mackor och pålägg tills imorn med Erica på vivo. Sen iväll så ska våra grannar komma på middag och vi ska äta världens godaste mat! Lamm med vitlök och romarin på tillsammans med gräddig potatis gratäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0