(7 november)

Imorgon 14:00 ska jag till veterinären med Stina och Tjorven. Stina har nog ingen chans, hennes fatty eye är väldigt dålig.


Finns två varianter av fattye eye, en röd och en vit. Den röda är den farliga, den har Stina. Vet inte riktigt vad Tjorven har ännu, men eftersom detta är ärftligt så har hon nog den röda som sin syster. Men om hon har den vita och Stina måste tas bort måste jag fort hitta en ny dvärghamster som kan flytta in med Tjorven. Annars kommer hon bli jätte deprimerad av att bo ensam.

Imorn efter veterinären så ska jag laga mat, sen ska jag till stallet och hoppa i 17:20 gruppen. Sen hem och plugga... Har två prov denna vecka. Direkt efter lovet, elakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0