(9 november)

Så hiiiimla trött... åhfan. Glömde göra glosorna tills idag.. Hoppas Jenny vår lärare är sjuk idag med.

Har typ världens träningvärk från igår. Det är nog lite blandat från fyspasset på drotten och hoppningen på ridningen.

Den där rihanna videon som alla klickar in på är ett virus. Fast jag typ fattade det så jag gick aldrig in där.. Tur det!

Haha har ätit risgrynsgröt till frukost. Brukar äta det på julafton bara. Det smakade tomte jul :)


Igår fick jag veta vad jag fick på spanska provet. På själva provet fick jag VG + och på skriftliga delen MVG. Men jag hade typ misstolkat en del på provet så kunde fått fler rätt för en massa ord fanns i en text. Hon sa att jag skulel satsa på nästa prov istället, då kan jag kanske få MVG på båda delarna.



Kommentarer
Postat av: fanny

du är så himlans bra i skolan! får typ hela tiden ett mvg :S

2011-11-09 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0