(1 september)

The first september!
Drömde inatt att jag skulle tävla dressyr på Globus. Det värsa var att jag inte ens fick rida fram innan! Jag ledde in Globus på banan för att sedan sitta upp och rida programmet. Värsta mardrömmen... Kommer ihåg att jag var väldigt glad faktiskt att jag fått globus, jag tänkte att han är fin och galopp behöver man inte. Går nog fintfint! Bra att man är positiv i sina drömmar i alla fall...

Idag så ska jag inte ha Ruudi som förra veckan eftersom han är för ung för att gå med på hoppning. Kan gissa mig till att jag får Picco då det var han som gick minst lektioner förra veckan.  Men nu kom jag på att mellanponnyerna ska gå maxat idag då de ska ersätta många av storhästarna som ska tävla lokaldressyr tävling. Picco brukar vara en sådan häst. Då får jag säkert typ Daisy som inte gick med på vår lektion nästa vecka heller. usch vill inte ha Daisy, hatar att hoppa henne. Hon blir bara lång och stark, verkligen stark!

Aja, ska satsa på att dra till stallet så jag komer dit vid tio idag. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0