(10 oktober)

Yippie jag ska få tävla på söndag ;) Hoppas verkligen att jag får Oliv.

Dessa tävlar i min klass:
Elin Lodén
Alicia Lindström
Rebecka Palmqvist
Cornelia Forslund
Sara Gimle
Hedda Nyström
Fanny Törnblom
Emelie Bengtsson

Nu är det ju riktig omhoppning, ingen stilhoppning. Jag är rätt bra på det, eller jag satsar alltid! På småponny var Fanny en stor konurrent till mig kommer jag ihåg. Vet inte riktigt hur mycket de som tävlar mig kommer satsa, hur snäva svängar de tar och vilket tempo de kommer ha. Men jag kommer verkligen satsa i alla fall!
Jag vill ha oliv, tror jag kommer få honom då inte många önskar honom i första hand xD





Kommentarer
Postat av: e

Söta Oliv ^^

2011-10-12 @ 12:58:23
URL: http://satsandeponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0