(10 oktober)

Jag har sån träningsvärk i mina armar så det inte är sant. Det gör så ooont! Överallt i armarna har jag träningsvärk, även i händerna :s

Jag har börjat drömma mer på sistone. Idag drömde jag att min skola var på något ställe, vi var uppdelade i grupper och skulle gå till olika stationer. På en station satt vi och chillade, lyssnade på radio. Helt plötsligt börjar en kille i min parallel klass sjunga med, jätte högt. Han ligger på marken oh kälar omkring medans han skriker när han sjunger. Haha random dröm...


Konstig bild på ella

Eternitys undertänder har börjat växa ifrån varandra.Så måste till veterinären som ska klippa dem. Hamstrars tänder växer genom hela livet, börjar de växa snett kommer de ´börja skava i munnen och ge sår och infektioner i munnen. Hon kommer inte kunna äta i slutändan. Så nu är det tandklippning som gäller :)

Måste lära mig tekniken, så jag kan gör det hemma sen. Hennes tänder kommer troligen växa snett hela livet. Så de måsta gång på gång klippas ner. Om nu inte veterinären vill dra ut båda undertänderna, men då kommer hon inte kunna tugga. Eller jag måste ge mosad mat hela tiden då.


Kommentarer
Postat av: paulina

hur kan du öppna munnen på de? :)

2011-10-10 @ 19:42:38
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0