(12 oktober)

Idag följde Ericis med hem från skolan, så inte mycket blogg blev det då.
Vi försökte hitta en praoplats. Vi tog kontakt med hon som gjorde repotaget om vår hamsteruppfödning i KP, men det var helt fullt med praoelever på Kp... Suck.

Funderar på att jobba i en djuraffär, då kan jag skryta med mina hamsterkunskaper och skälla på dem för att de säljer hamstervadd och för små hjul... ;)

Har funderat mer på gymnasium. Funderar på att gå på jensens gymnasium på teknikprogrammet för att sedan vidareutbilda mig till civilingenjör. Det verkar fett kul!

Lite datorskit och sånt knåp, älskar att pyssla och uppfinna saker. Är rätt kreativ också. Så verkar som jag kommit på min grej ;) Kollade också upp vad en civil ingenjör tjänar per månad, ca 40 000. Woho!


Kommentarer
Postat av: sofia

Alla säger att jensen suger. Typ dåliga lärare, sedan går man bara halvdagar, man får typ 40 spänn att äta på per dag och massa sånt ;) jag ska iiinte välja jensen iallafall! :D

2011-10-12 @ 21:13:55
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0