(13 oktober)

Anonym om (13 oktober):

anysfrågor.. sitter du och tänker på anus när du bloggar..?
Svar: Jamen självklart! Haha, nä menade såklart analysfrågor ;)

Tog igen lite tid med tv:n idag. Kära tv!

Jag joggade inte till stallet, fick lite skuldkänslor nu...
Ett tips om ni har tråkigt någon gång, läs min blogg från början till slut. Kommer ta ett tag men det är rätt roligt! Haha. http://aliciarider.blogg.se/2010/october/

Idag var på hos ungdomsmottagningen, inge speciellt med det. Lärde mig inte speciellt mycket nytt. På slutet fick vi två kondomer var, haha jag fick med godis smak :s
So provet var som vanligt konstigt, man fattar inte frågorna... Alla bokstäver typ hoppade runt för jag blev trött.

Dyslexi? Haha kanske :p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0