(15 oktober)

Kom till stallet med mamma idag till klockan nio. Då hjälpte jag mamma att sopa stallgången, bara vi två. Sen lekte jag med hundarna och körde lite lydnad. Piga är skitduktig på det! Mamma har ju tävlat det med vår förra hund Malin, de var skit duktiga och hon skulle gått upp i elit om inte hon fick barn. Hon har tränat lite med Piga.

Sen har jag tränat olydnad med henne... haha

Gjorde i ordning spot någon gång också.
Sen stod jag coh ryktade Ruudi ett tag, han får ju inte ha någon skötare än så han blir ju aldrig ompysslad. Så jag kelade lite med honom och borstade. Han var riktigt mysig faktiskt, hela tiden ska ha hålla på med läpparna. Supersöt verkligen!

Sen kom Spot in och jag borstade och myste länge med honom. Gud vad jag älskar honom, finns ingen häst som jag älskar så mycket som honom <3

Försökte rycka hans man lite grann eftersom den blivit typ en meter lång, skitfult. Men han blev lite stressad, så jag gjorde inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0