(17 oktober)

Hatar att vara hos tandläkare, läkare och veterinären. Är superrädd för dem. Det luktar läskigt där de jobbar och så ser de likadana ut...
Gick väldigt fort med mitt tandläkar besök. Fick massa beröm för mina tänder som vanligt, att jag är så duktig på att borsta mina tänder blablabla.
Hatar när de stoppar in en sån här grej i munnen på en för att fota, tycker det gör ont och jag vill bara spotta ut den.


Hade inga hål eller något, ingen början på något. Superbra!
Efter skolan så vaccinerade vi Pysen. han var så rädd att han svettades supermycket, det blev pölar efter hans tassar. Stackaren!

Åkte sen till Nathalie för att hämta dvärghamstrarna Tjorven och Stina. De var heeelt bedårande! Så himla söta. Små tjocka bollar :) Fick med en massa grejer för bara 100 kronor, bur, bollar, hjul, mat m.m.
Bad också att få se Ellas mamma Meily Cyrus. OMG säger jag bara vad de var lika! Ella var en kopia av sin mor. Så fin hon var! Nästan så jag ville ta med henne också... Tänk att jag köpte Ella för 1 år och 2 månader sedan hos Nathalie.

Nathalie går ju på Tyresö gymnasium och hon rekommenderade det jätte mycket. Många säger att det är dåligt... men på sistone har jag hört fler som rekommenderar det. Kanske är något att fundera på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0