(18 oktober)

Har inte bloggat efter skolan eftersom jags tannade kvar lite i skolan och bara hängde med några eller vad man ska säga, haha hängde låter ju rätt töntigt :p
När jag kom hem fick jag direkt sätta igång med iddagen, som idag var lasagne. Efter det städade jag alla burarna. Det tog mig 2,5 timmar...
Nu ser det ut såhär i mitt hamster-rum:


Bytte but på Tjorven och Stina, har suttit väldigt länge med den buren och gjort rolig burinredning :)

Fint va? :D

Nu ska jag göra eng glosor och lite matte. Bye!


Kommentarer
Postat av: paulina

alltså man ska väl ha en yta där hamstrarna ska kunna röra sig och så? ;) inte helt proppfullt med saker x)

2011-10-18 @ 21:54:05
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0