(18 oktober)

Pauline
alltså man ska väl ha en yta där hamstrarna ska kunna röra sig och så? inte helt proppfullt med saker x)
Svar: Det var vad jag trodde förut... Och man kan ju faktikst tro det, men egentligen så ska man inte ha allt för öppna ytor i buren. Hamstern är ett bytesdjur och ogillar atts pringa på öppna ytor, den gillar att krypa under saker och vara lite gömd. Flera gömställen. Extra viktigt är det när det är två dvärghamstrar som bor tillsammans, mindre chans för bråk :)


Dessa dvärghamstrar är så gudomligt underbara! De myser i handen och älskar att bli kliade bakom öronen :) Börjar seriöst nästan gilla dvärghamstrar mer än guldhamstrar snart..


Kommentarer
Postat av: paulina

okej :) jag tkr jag har ganska fullt i min bur, haha ;)

2011-10-19 @ 16:43:56
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0