(19 oktober)

Gick bra att simma idag, jag klarade av simprovet (y) Alla klarade av det, det var inte svårt alls :) Den där dockan kändes tung i början, men sen när man tryckte ifrån så blev det enkelt :)
Nu har jag kämpat med min bilduppgift ett tag. Får inte till det... Man ska göra en balinbjudan till niornas bal. jag tänkte ha tema svartvitt. Men det ser bara emo aktigt ut... Aja, man ska ju få ens inbjudan att sticka ut från mängden och inte vara som alla andra, det gör väl min på sätt och vis.


När jag gjort något dumt, och mina fräldrar skäller på mig eller är arga på mig så låser jag alltid in mig i hamster-rummet. Står inte ut med den arga auran där nere. Kan vara i hamster-rummet någon timme. Om jag blir hungrir så har jag en massa jordnötter som jag kan knapra på. Värsta braiga rummet egentligen. En massa hamstrar att kela med, en toalett och lite jordnötts snack:)


Man kan ju även bada där om man har lust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0