(19 oktober)

Min bilduppgift är klar och jag är verkligen inte nöjd :( Ser inte ut som en balinbjudan.. Men man ska ju vara kreativ, ens inbjudan ska sticka ut ur mängden.

Haha de där svarta grejerna är egentligen en servett vikning:


Haha det var den fula sidan... Man får skratta! Eller nä det får man inte...

Denna vecka har tydligen ponnyerna blivit ridna av ridlärarna. Så de komemr säkert vara superfina på dressyr tävlingen på söndag! :D Hoppas, hoppas jag får Dingo då. Kommer inte ens ihåg vilka andra som jag önskat...

Nu ska jag fixa med hamstermat. Idag serveras det broccolie, gurka, sallad, morot och vetegroddar till hamstrarna. Bara grönsaker eftersom mina hamstrar är lite feta (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0